Reklama

Futbalovekluby.sk na Facebooku
Medzinárodné mládeznické turnaje  Tréningové súpravy Legea pre futbalové kluby

ŠK Slovan Bratislava futbal a.s.

Sponzori

Generálny reklamný partner

Doprastav – generálny reklamný partner

Stavebný gigant, vďaka ktorému môžeme jazdiť po nových rýchlejších cestách, priamo do cieľa. Slovan má svoj cieľ jasný, no vďaka Doprastavu môže kráčať po svojej vlastnej ceste ...

Rozhovor s Ing. Ivanom Šestákom - prezidentom DDM group:

1. Tisícky fanúšikov sú Vám vďační. Je to práve Vaša spoločnosť, ktorá zachránila belasý sen tesne pred rozplynutím. Čo pre Vás osobne znamená Slovan Bratislava?
Slovan Bratislava bol a zostáva pre mňa symbolom úspechov československého futbalu. Len v období, keď bol Slovan špičkovým európskym mužstvom sa dostavili i mimoriadne úspechy. Ako klub vybojoval doteraz najcennejšiu trofej – PVP v pamätnom finále v Bazileji a jeho hráči boli kostrou mužstva majstrov Európy v Belehrade. Nechcem, aby spomienky na plné tribúny pri bojoch o tituly Československého a Slovenského majstra zostali len nostalgiou.

2. Vaša spoločnosť je prvým veľkým sponzorom súčasného futbalu, ktorý nie je priamo prepojený s klubom. V Európe je to bežná prax. Myslíte, že po rokoch stagnácie sa stáva futbal opäť zaujímavým reklamným médiom aj na Slovensku?
Je treba si uvedomiť, že sponzorstvo súkromnej firmy a sponzorstvo bývalých štátnych podnikov sú diametrálne odlišné vecí. Špičková firma dáva do sponzorstva nielen peniaze, ale i svoje meno, a nesie tým značné riziko. O to väčšie, že sme sa rozhodli sponzorovať klub, ktorý sa nachádzal v hlbokej kríze a účinkuje v súčasnosti len v druhej slovenskej najvyššej súťaži. O to väčšiu zodpovednosť očakávame od vedenia mužstva i samotných hráčov. Je len na nich, aby vytvorené podmienky premenili na adekvátne výsledky.

3. Vedenie lubu má eminentný záujem vrátiť Slovan čo najrýchlejšie tam, kam patrí. Medzi slovenskú futbalovú elitu. Dôležitým predpokladom je zdravé prostredie, ktoré konečne na tehelnom poli zavládlo. Je pre Vás, ako pre sponzora, dôležité dianie v klube?
Transparentnosť použitia finančných prostriedkov, dobrá atmosféra v klube a samozrejme postavenie v tabuľke je pre nás rozhodujúce. Výsledky musia byť dosahované výlučne fair-play prostriedkami, t.j. na ihrisku.

4. Váš biznis je veľmi zložitý. Napriek tomu ste na vrchole. Určite sa ste sa tam nedostali z noci do rána, ale tvrdou poctivou prácou, ktorej výsledky sa po rokoch dostavili. Čo by ste poradili Slovanu, ktorý je napriek svojej slávnej minulosti opäť na začiatku cesty?
Či v podnikaní, alebo v športe platia rovnaké zásady. Stotožnenie sa s firmou, resp. s klubom, podriadiť cieľom aj svoje konanie, obetovať i časť súkromia – a výsledky sa dostavia. Treba sa držať zásady, že odmena prichádza v závislosti na výsledku. Naopak to dlhodobo nemôže fungovať.

5. Fanúšikovia sú jednou z najväčších devíz Slovana. Neopustili klub ani na minútu a aj počas najhoršieho obdobia vždy stáli pri ňom. Na tehelnom poli dokážu zakaždým vytvoriť tú správnu atmosféru. Čo by ste odkázali im?
Klub bez športových fanúšikov je ako ryba bez vody. Správne a vytrvalé povzbudzovanie je dvanástym hráčom mužstva. Treba však mať na zreteli, že iba korektné, vtipné ale razantné povzbudzovanie je pre mužstvo i klub výrazným prínosom. Treba však tiež zdôrazniť, že budeme tvrdo vystupovať proti tým, ktorí si hľadisko mýlia s gladiátorskou arénou, alebo priestorom na beztrestnú vulgárnosť. Týchto budeme z priestorov Slovana tvrdo vytláčať. Naopak, chceme pomôcť vytvoriť čo najlepšie podmienky pre tých, ktorí budú napomáhať postupu Slovana na pozície, ktoré mu historicky /ale len s podporou kvalitných výsledkov/ patrili, ale aj budú v blízkej budúcnosti patriť.



< Späť
prevádzkovateľ stránky | 2006 © futbalovekluby.sk | webdesign © bart.sk
Ján Mucha podporuje futbalovekluby.sk a výsledkový servis Marek Hamšík podporuje futbalovekluby.sk a výsledkový servis Plastic People podporuje futbalovekluby.sk a výsledkový servis ČŽŠ